kalendarz trójdzielny

Jak małym kosztem promować swoją markę?

Nakłady budżetowe na marketing mogą być wysokie. Na pewnych etapach rozwoju, firmy nie mogą poradzić sobie z tym wydatkiem. Wtedy potrzeba znaleźć alternatywny sposób tworzenia rozpoznawalności na szczeblu lokalnym. Czytając ten artykuł, dowiesz się, dlaczego warto zainwestować w kalendarz trójdzielny i po co uczyć się mediów społecznościowych.

Drobne gadżety dla klientów – niech wieść się niesie!

Do wspomnianych gadżetów zaliczają się długopisy, torby, kalendarz trójdzielny czy breloki. Jednak możliwości ogranicza jedynie wyobraźnia. To, o czym trzeba pamiętać to, aby produkty były estetyczne, zaprojektowane z wykorzystaniem kolorów kojarzących się z firmą. Poza tym muszą zawierać logo lub nazwę firmy. Tworząc takie drobnostki i rozdając je jako gratisy do zakupów o określonej kwocie, działasz na dwa sposoby.

Po pierwsze, obdarowana osoba niemal automatycznie tworzy więź z twoją firmą. Kompleksowa obsługa klienta stojąca na najwyższym poziomie może mieć decydujący wpływ na to, czy klient wróci właśnie do ciebie. Po drugie, jeżeli będzie używał tych produktów, może twoją firmą zainteresować znajomych.

Stwórz ofertę Happy Hour

Happy Hour to określenie na wydzielony czas w ciągu dnia (zazwyczaj godzinę), gdy obowiązuje specjalna oferta. W przypadku restauracji może być to określenie na darmowe napoje do posiłku, w przypadku punktów usługowych – konkretny procent zniżki na zamawiane usługi.

Ważne, by w tej sytuacji odwrócić się frontem do klienta. Zniżkę musisz ustawić na taką godzinę, która zainteresuje przeciętną osobę, która może zostać twoim klientem. Najczęściej są to okolice południa, pora lunchowa lub godziny końca pracy. Pamiętaj, że dobrze wykonana usługa w trakcie Happy Hour przekona wielu do wrócenia do ciebie też w normalnych godzinach.

Załóż konto w mediach społecznościowych i prowadź konkursy

Aby twoje konto w social mediach mogło zostać uznane za dobre, musi zawierać konkretne informacje. Przede wszystkim nazwę i adres, zdjęcia potraw, szybko dostępne menu, informacje na temat godzin otwarcia.

To i regularna aktywność wystarczą, by zbudować społeczność. Wtedy możesz zacząć organizować niskobudżetowe konkursy. Nagrodami w nich mogą być zniżki czy trójdzielne kalendarze (z logo).

Post Author: admin